Bröllop

Ja juste jag har en liten hemlighet dåva som jag har inte skrivit om i bloggen jag ska gifta mig idag :D:D:D....
eller inte haha, nä det är faktsikt min mormor och morfar som ska äntligen gifta sig idag, så om tre timmar sitter jag på tåget på väg till västerås till mina kusiner där jag ska vara sen till bröllopet :D. tar med mig min kamera så ska jag försöka ta massa bilder som ni får se sen MEN min kamera kan vara min värsta fiende ibland den älskar att jävlas med mig för jag har jävlas så mycket med den jag har tappat den så många gånger nu att den hatar mig aa hoppas den förlåter mig idag och ger mig fina bilder !! annars slår jag ihälj den !!! hehe aja försöker skriva när jag e hos kusiner om jag får låna någon data där om inte skriver jag om jag kommer hem på kvällen eller imorgon  när jag kommer hem vet inte riktigt när jag ska hem
nu måster jag återgå till mitt packande 

ciaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0