,

haalååå usch vad pigg jag e vill sova men kan inte :( älskar att sova klockan är 07:19 men jag vakna klockan 6 sitter och äter äter sallad asså jag har märkt en grej varje gång jag skriver ett inlägg så äter jag något hahah jaa så är det... jag älskar att äta :) och är inte som vissa andra bloggare som nästan gråter för dom har ätit en lite godis eller nåt och vill genast börja banta haha tycker nästan synd om smala flickor som  bantar och är så fixerad över sin kropp att det till och med slutar äta men andra ord  dom får ätstörningar..
hur som helst ska fortsätta med äta min sallad o kolla på film sen drar jag nog till stan  för jag ska inte till skolan vi har nån onödig grej ute sen slutar vi 10..:)

puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0