hello

jag har inte bloggat på ett tag det är för jag inte har tid eller ork att göra det jag fattar inte hur folk kan blogga som dom gör ,
aja  igår var jag med sassa och vi har skit tråkigt på kvällen eller ja snarare morgonen typ klockan 2 så färga hon mitt hår  mörkare för det har blivit så ljust resultat på mitt hår efter hon färga mitt hår blev rätt så lyckad, thanks sassen.
oj nu måste jag börja ta på mig och platta mitt hår för snart kommer pappa vi ska till ikea och handla grejer till mitt rum för jag har nämligen målat om mitt rum  eller pappa har målat om mitt rum rättare  sagt till mörk lila och då bestämde jag mig att köpa massa andra saker till mitt rum ska göra om det helt köpte ett par grejer igår till mitt rum men vill köpa mer .
jag skriver mer när jag kommer hem KANKSE om jag har tid aja,

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0