sooooooooool

aaaaaaahhhh jag döööööör så jävlaaaa varmt kom nys hem från skolan oohh jag borde ha lyssnat på hamodi att det skulle bli varmt idag hade på mig leggings en vit lång linne en tjock collegetröja och skin jacka och min stora väska så har jag gått runt hela dagen i skolan oooh..
det va så kallt i morse nu e det så jävla varmt sitter här och äter piggelin glass och väntar på pappa som ska hämta
mina byxor som e för stora så han lämna tillbaka dom och hämta storlek S jävla skit jag va så säkert på att dom storlek m
passade mig aja hmm vi får se vad jag hittar på idag tror inte jag ska göra något idag e för trött ska nog äta glass och
kolla på tv hela dagen

see you later .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0