white chicks

 hej här sitter jag och typ skratta ihjäl mig kolla på white chicks har sett den MINST 7 gånger men den är så rolig min bror e här hos mig nu ( han bor hos mamma ) men han sover stackarn han har spytt i två timmar  ooh vad jag HATAR att spy han har ätit föör mycket och inget nyttigt alls idag ! så fråga han va han hade ätit så sa han glass och godis sen kebab med ris utan sallad sen åt han skit mycket  chicken nuggets sen åt jag och han sockervadd och godis eller han  lös godis och jag åt exotic snacks yuuum:D men min bror e smal men äter som en jävla elefant ifa idag har jag inte gjort mycket har
vart hemma hela dagen eller gick ner till angered snabbt för att köpa godis och och karamell färg till sockervadden jag har typ
sovt bort hela dagen för jag hade så jävla ont i magen aja här kommer lite knasiga bilder:D

jag hade lite damp och börja hoppa och göra kullebyter och jag vet it vad



sen ramla jag :( bilderna är från fredags haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0