chris brown<3

Nu sitter jag och bombar med chris ''my man'' browns låtar och asså jag älskar hans röst och alla hans låtar och hela han för den delen som f*n !!. men en som jag har lyssnat på extra mycket idag är say goodbye asså det är en klockren låt tycker jag '' there's never a right time to say goodbye'' ...
men låtarna jag har bombat med mycket idag som jag ÄLSKAR är  
chris brown-crawl
chris brown-take you down
chris brown-say goodbye
chris brown-i wanna be with
chris brown i can transform you
chris brown-forever
chris brown-with you
chris brown-yo (excuse me miss)
bow wow-you can get it all
chris brown-abc
chris brown-changed man
jeremih-break up to make up
bone thugs n harmony-flow motion
och lite annat skön musik

nu ska jag fortsätta med att lyssna på music och så skriver ett till  inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0