sun

Oh det va ett tag sen jag blogga men det är för jag flippa över med bloggen nu får min blogg se ut som den gör nu jag stenvägrar kämpa mig med designen skiter i hur ful min blogg en är just nu.
aja idag har jag inte gjort något speciellet  dagen började så här vakna dusch och så sen plugget sen duschade jag igen sen sa min moster att jag skulle följa med henne och handla och jag hade precis duschat så jag fick skynda mig skit snabbt med att sminka mig lite sen klä på mig snabbt klädde inte på mig något speciellet idag
svarta legging vit linne en tröja över och converse skor och en kort skinjacka som jag tog av och tröjan med för det blev så jävla vaaarmt för det är början på sommar nu i peru och idag var det 36 grader det är inget haha i djungel är det mycket varmare ska åka ditt snart bor i lima ska åka till djungel och hälsa på släkten som bor där borta   men det är aldrig kallt här i vintern det är typ 20 grader och så i vintren och detta är bara början av sommaren och jag dog idag hur ska jag klara av sommarena här kommer nog gå runt naken , haha nej skoja skulle aldrig gå runt naken inte ens i bikni bara i stranden aldrig asså eller aldrig i peru ifa hahah  för här är alla killar typ respektlösa och beter sig som dom aldrig har sett en tjej när man går ut och jag går ut med leggings jeans och ja så vidare och ändå håller killarna på här så mycket tänk när man går runt med kjol och shorts då :S som idag när jag gick och handlade så ska killar som är såna fula ankungar hålla på så jag blev så irriterrad idag jag bruka alltid ignorerra eller kolla snett eller typ säga tssss eller säga  tyst hahahaa,
för typ en månad sen så gick min kusin in till affären för att köpa sen jag pallade inte gå in så jag vänta utanför sen var det ett par utanför också sen killen börja kolla på mig sen le sen börja blinka och skratta och kolla och le hela tiden och hans tjej stog brevid så jag blev lite irriterard och tänkte fan står han och glor på mig för när hans tjej är brevid han och håller hans hand så jag kolla så snett på han så han skulle vända blicken men tror ni idioten gjorde det ? neeej han stog och börja kolla mer sen sa något men hörde inte sen han tjej såg att jag kolla snett på han och han kolla på mig så hon slutade skratta och prata som hon gjorde sen kolla på han med ilska i ögonen hahaha och ba KOLLAR DU PÅ HENNE ? VARFÖÖR KOLLAR DU PÅ HENNE DU KOLLAR PÅ HENNE VA DU KOLLAR sen  DROG han därifrån sen jag stog så här :O sen börja skratta jätte mycket sen kom min kusin och han stog och kolla konstigt på mig för han förstog inte om vad jag skratta om .ifa sen handlade jag och min moster lite köpte hår mouse bruka aldrig ha det då jag har redan volym och krulligt hår men ska ta och börja använda det och så köpte jag cookies hahahaha fy va jag e tjock sen köpte jag en sån bronzer av kokos olja som ska vara bra så när jag kom hem bytte jag snabbt o till jeans short och ett linne sen satte på mig den bronzer och sola oh nu är jag skit bränd asså jätte bränd jag va redan bränd innan då jag har solat lite innan men nu asså jätte bränd haha men orkar inte sola så länge så gick in och duscha igeeen och åt tonfisk ooh älskar tonfisk och nu siter jag här jäääääääääääääääättte intressant inlägg hahahah  jag är utråkad låt mig !. 
men nu ska jag säga en ännu tråkigare sak jo jag tror jag inte kommer blogga på ett bra tag eftersom det är ju sommar och  mina kusiner har sommar lov nu den 18 så skönt och jag kommer vara i stranden varje dag med dom och festa gå ut och massa roligt kommer nog bli den skönaste sommaren i mitt liv men hade blivit så jävla mycket bättre om min stefan va här STEFAN VART ÄÄÄR DUUU KOOOOM HEEEEM VI BÖRJAR OM IGEN hahahahahahhahaha usch hatar den låten men ifa stefan jag SAKNAR DIG så jävla myyyyyyckeeeeeeet ...
men jag ska försöka ta med min kamera när jag går ut och så för seriöst min blogg den är helt dött och ska försöka lägga in mer bilder och så när jag går till stranden och så
aja  ska ta ut hundarna nu sen ska jag gå och kolla på televison puss skriver kankse ett inlägg snart .
kärlek till dena fan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0