Wah.

AAAAARFGGGGYH om ?:
asså du är fin men DIN BLOGG SUUUGER SLUTA BLOGGA du bloggar aldrig typ ? om du ska blogga får du fan ta och blogga oooftareeee!!!!!!!!!!!! och gör videobloggggggggggggggggggggggggggggggg


MY ANSWER: eeh hej på dig med , för det första tack! för det andra jaaaaaaa jag är medveten om att min blogg är inte rolig alls . men vem tvingar dig läsa ? okej det där lät elakt men vet tyvär inte vad jag ska säga haha och ja jag har sagt att jag ska försöka blogga oftare men asså det .är rätt svårt när man man har saker att göra om dagarna som, plugga gå på min kostmetologi utbildning plugga meer umgås med kusiner och vänner  ätaaaaaaaaa umgås med med min moster och hennes familj som jag btw bor hos städa tvätta mata hundarna städa efter hundarna ta ut hunden hela j'vla tiden passa min åttaåriga kusin ibland gå ut  dans  vila\sova   och så vidare hahahah.och det där med att sluta blogga kommer inte ens frågan på ! som jag har sagt before varför jag har den här bloggen är för det nååååågot personliiiiigt som jag förhoppningsvis kommer kunna läsa när jag är gammal och grå och det med video blogg jo ja kan göra ett video inlägg babe. anyways fuuuuuuunn att jag har fått min första miss '' hallå jag stör mig på din blogg '' haha

sen var det en annan som frågade om mer bilder på mig och så, you want more pictures at me ? ok i give you more pictures at me cutie! alla bilder som kommer har jag tagit i lördags och jag bjuder några fula bilder med häh nu ska jag lägga in en j*vla massa bilder som en som är besatt över sig själv  ! .

först osminkade bilder

''vacker''  ny duchad osminkad jasmin som äter vanligt
   
är jag vacker med glass runt munnen ? HAHA fyfan. btw kolla så långa mina ögonfransar har blivit igen och jag har inte ens maskara där jag råka klippa dom engång så dom va väldigt korta ett tag



usch gillar inte alls dom här osminkade bilderna men jag ska ju som sagt bjuda lite på mig själv haha

haha råka zoma in och fick in bara ögonen

här har man faktiskt lite smink eller lite vit kajal :)
now sminkade bilder.





skela med ena ögat drf jag måla
haha på kvällen gick man ut väldigt roligt var det
'' är du galen att jag ska gå till ghettot där borta nu på kvällen ALDRIG''
men har man envisna kill kusiner som tvingar en ditt så slutar det med att man går ditt men som tur känner kusinerna alla där så yeah =)



ser ut som en ??+++



asså min näsa  ser skit stooooooor ut på vissa bilder som den här tex  hahahahah så är den verkligen inte

och vi avslutar med en den här stenfula bilden! haha

oooooomg hur orka jag ta så många bilder på mig jag tar aaaaaaldrig nästan bilder på mig men i lördags jag flippa över med kameran har fan lagt in bilder för två år eller något aja nu slipper jag lägga in bilder i två år dåva ;).
puss på er  mina söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0