sjuk

Är så himla dålig på att skriva i bloggen men har faktiskt varit jätte stressad dom här dagarna så mycket att göra innan jag reser/flyttat asså jag ska flytta till peru men om jag verkligen inte gillar det får jag komma tillbaka men idag har jag inte gjort så mycket var nog en latdag hos mig för jag är sjuk hostar som en galning och och är förskyld super precis innan jag ska resa (Y)!! suck-_-  menmen så här såg min dag ut 
- pappa satte på en hemsk låt helt jävla högt också det gör han alltid när han vill att jag ska vakna och jag var verkligen inte på humör sjuk är jag med och hade sovt i två timmar jag skällde ut pappa och bad honom att stänga av musiken innan jag går upp och slår han men brydde han sig? nej sen kom han in i mitt rum med grönt te gick upp drack min grön te duschade klädde på mig hade möte med skolan gick och la mig igen vakna klockan 5 gick och handlade 
 presenter till kusinerna och sen tvätta vi pappas bil sen handla vi mat sen kom vi hem och pappa sa till mig att laga mat åt han så lagade jag mat till han sen nu har jag gjort lite mat åt mig har inte ätit något eller mat och mat äter lite ost & nacho chips och någon annan lite chips och dricker grönt te men nu ska jag vila och kolla på tv med min grönt te 

ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0