my sassy girl.

hej o hopp gummisnopp bloggen haha :D.

jag sitter här hemma hos stefan ( stefanie * ) nu ska sova här , stefanie har redan somnat,
och jag sitter här och dricker min älskade  fanta och ska kolla på my sassy girl.
imorgon ska jag och stef  till stan klockan 11-12 sen ska vi möta min pappa där och sen ska vi tre in till nån piercing studio och jag ska göra en piercing vart någonstans vet jag  faktiskt  inte men tror det blir ögonbryn, sen efter det ska pappa hem och jag och steff ska kolla runt lite i stan sen hem och kolla på film och käka glass glass blir ingen jätte rolig dag då men a :), skriver imorgon igen innan vi går till stan eller efter när vi har kommit hem .


Puss !.




Kommentarer
Postat av: antiiii pierciiiiing !!!!!

nooooooo skaffa dig ingen piercing du kommer ångra dig sen när du blir äldre kan jag nästan lova dig blir fula ärr sen !!!

2009-03-21 @ 00:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0