kärleksmums

hello,   här sitter jag och väntar på sassa och melina som ska komma dom gick hem till sassa för hon ska hämta lite mer kläder för hon ska sova hos mig melle fick dock inte sova hos mig buhu , ifa idag har jag inte gjort mycket  va väldigt arg för det hände några grejer vilket nästan förstörde min dag satt och skrek sen fick jag nog med att va arg och börja  plugga lite  sen kom sassa och vi satt och rökte vattenpipa och hade kul sen fick hon ett samtal av amy som brätta en massa grejer som fick mig att bli lite små sur på några tjejer sen orkade jag inte bry mig sen när jag satt och rökte vattenpipa så hörde  jag sassa prata med någon i min svale sen hör jag att det var mina grannar som e typ 5-6 år
haha sen stängde hon dörren och kom in så prata vi lite sen hör vi  att någon knackar på min dörr sen hör jag att det är dom små flickorna som börja ropa  hallåå öppna det är vi öppna och orkade värkligen inte va med dom så jag sa åt sassa att inte öppna fast sassa ville det haha, sen  fortstatte skrika öppna dörren det är jennifer och lisselrett så vi viste inte hur vi skulle få dom att gå så gick det så här ,


 
- (jag) : men dom e små barn jag spelar en robort som säger att ingen är hemma så dom går sin väg.
- (sassa) : va hahaha , vänta jag måste spela in haha
- (små flickorna) : haaaaaaaaaaaalllååå öpppnaaa vi ska bara säga en sak är ingen hemma eller haaallå!
- (jag) : hallå ingen är hemma det är en robort som pratar (
säger jag med en konstig robort röst )
-(små flickorna) : aha okej är ingen hemma men visa dig robort
-(jag) : nej jag är husets robort jag kan inte röra mig bara prata
- (små flickorna) : näää viii veeet att det är bara du som säger så det är ingen robort vi kommer öppna dörren om inte ni öppnar 1 2,
- (jag) :  sassa du har väl låst dörren va?!
- ( sassa ) hahahahahahahhah jaaa det har jag !
- (småflickorna) : TREE nu kommer viiii VI ÖPPNAR DÖRREN NUUU
( och så klart öppnar dom dörren och den var inte låst ! morr på sassa !)
- jag : SASSA VAAAAFAAAN DU SA ATT DU HADE LÅST ( skrek jag medans jag sprang in till mitt rum med sassa och låste in oss där )
- sassa  : haaaaaaahahahha men jag trodde att jag hade gjort det  kooom vi låtsas soovaaa
sen hör jag melina ropa jaaasmiiin sen går jag ut från mitt rum  med sassa så säger sassa hejdåå till dom  så gav dom henne en kram så gick dom  sen hade sassa filmat allt så satte hon på det om och om igen ochh skartta som fan
jobbiga flickor det är inte första gången dom kommer till mig !
men ett gott skratt gav dom oss alltminsan oj vad mycket jag har skrivit nu aja nu måste jag dra my ass från data stolen nu för  snart kommer sass och mell och vi ska baka
KÄRLEKSMUMS  ska försökta ta kort på det  och sen lägga in det om jag nu inte är för lat hihi...

pöööösss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0