underbart!

hej, ooh så underbart väder det är kom nys hem sitter och äter chocklad pudding yummie :) 
idag hade jag möte med pappa och min lärare och så sen efter åkte jag till pappas tomt ( han har en tomt där han har massa växter och MASSA fåglar ) och mata fåglarna super söta duvorna har fått ungar och hösen har fått ägg det är så härligt att vara där bland alla trägårdar eller tomt  eller vad det nu  för tusan heter där finns det massa som odlar växter och grönsaker och andra har massa djur i sina tomtar fick en sån riktigt härlig sommar känsla över att se alla gröna växter och grönsaker och alla söta djur JAG ÄLSKAR DJUR ! sen kom en sååå j*vla söt & kelig katt och sprang efter mig och ville bara gosas jag var så nära på att ta med mig den hem men neej pappa ska förstöra allt och säga att den redan har en ägare låt den vara blabla dumma pappa!. sen efter vi mata djuren så gick jag och sola och köpte solkort blev rätt brun ska sola varje dag till onsdag så jag blir SVART haha :) nu ska jag kolla på film.

puss.
slänger in dom FULA bilderna på mig utan smink fast MED pudding :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0