electric feel

hejsan , idag gick jag inte till skolan för jag vakna en timma sen och jag pallar inte gå fast jag bor typ 4 min från skolan om man springer haha hatar den skolan screw you äckliga skola !
ifa snart ska jag till apoteket och köpa lite krämer har inga krämer till ansiktet för jag använder inte det men ska försöka börja använda så mitt hud kanske  blir lite bättre själv tycker jag att jag har rätt så fin hud men kan ibland få utslag runt näsan eller har bara  fått det två gånger för några månader sen tror det va nån jävla äcklig  puder jag hade som gav mig det så men nu använder jag inget på ansiktet eller nu ljög jag bruka lägga ibland rouge och sen lite mascara och ibland när jag vill göra mig väl lite extra fin lägger jag kajal och ögonskygga :) aja nog med smink pratandet efter jag har vart i apoteket så vet jag inte vad jag ska göra få se sen oooh jag vill så gärna byta design från den här äckliga rosa men fattar NADA bläää screw you blogg j*vel..... får be nån vän hjälpa mig nu måste jag gå och platta mitt hår 

ha det så bra !


loooove har bara fastnat för dena låten:).

haha ser ut som ett mongo nu när jag inte har mascara ellet målat ögonbryn:(

och så bjuder jag en bild från igår när jag provade min nya läppglans som jag har gjort själv och min nya kjal lite


Kommentarer
Postat av: nadja

åh tack !:D <3.. coola piercings :D

2009-05-05 @ 15:29:18
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Tjena..

allt bra??

vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Jag bjuder på det som inte många andra gör.

Rätt pinsamma filmer där jag intervjuar fullisar finns nu att se!



Jag gör din vardag till något roligare!

Titta och njut!



Så vad tycker du?

Kram

2009-05-05 @ 16:55:11
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0