%€#%"

Nu är jag hemma kom hem för en stund sen och gjorde curry kyckling  med ris och grönsaker till min bror som är här på besök och pappa fast min bror e ute nu med sin vänner och här sitter jag med  massa chips som pappa har köpt mums och en stor glas färskpressad apelsin juice och vatten  haha skrev inte igår för jag var i stan och shoppa lite sen kom pappa och min bror så gick vi in till pizza hut där en av mina syskon jobbar pamela så satt vi där och snacka med henne lite oh älskar min syster älskar alla mina syskon det är inte varje dag jag ser mina syskon jag bor ju bar med pappa ifa ohhh dom hade VÄÄRLDENS  godaste vitlöksbröd med smält ost och lite feta ost och tomat tror jag det var sen gick vi till pappas gård ni kan läsa lite mer om det i ett annat inlägg asså min pappa har en gård med jääääääätte många  typ två tusen brev duvor och sen har vi tre kalkoner en skit stor afrikans kalkon vi hade två en hona och en hane men någon bröt sig in i vår gård och tog hanen ifa sen har vi typ 13 höns tror jag och tre tuppar sen har vi en katt där som är alltid där och bor där skit söt jag har berättat lite om den förut det visades sig vara min papps kompis så nu har vi den den är typ vår nu sen har vi massor av ägg som vi har lagt in i sån värme grej så dom kommer kläckas snart vi åkte till pappas gård för att mata alla djur sen lägga in ägg till den värme grejen vi la tre ank ägg och typ 10 kyckling ägg till värme grejen och så när dom kyckling äggen kläcks så ska jag ditt och hämta hem några kycklingar som jag ska ha hemma hihi:D visar bilder lite senare nu ska jag fortsätta njuta av mitt goda snacks 
puss på dig





Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

mums för vitlöksbröd

2009-05-10 @ 19:54:08
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: tack tack :)

2009-05-11 @ 18:24:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0