,

Hejsan, kom hem för ett litet tag sen var i stan med pappa och min bror  det var väldigt många konstiga folk idag i stan för det var fotbolls match idag ifk mot gais massa killar hade bråkat så det  var massa poliser sen så såg vi en man som  bråka med ett träd han börja hota trädet sen flippa han ur och börja boxa och sparka trädet och börja kalla den en massa fula ord tyckte lite synd men ändå så börja jag skratta  för min pappa börja gapskratta jätte mycket haha så taskig är min pappa sen såg vi en  vuxen man som skrek och grät  jätte mycket för gais  förlora  han verkligen älskade gais antar jag och sen såg vi massa andra konstiga människor  sen åkte vi till pappas gård och mata djuren och några kycklingar har kläckts i den ägg kläckaren så jag ska dit i morgon igen och hämta  kyckling hem som jag ska ta hand om tills dom blir större då jag ska lämna dom ditt var alla andra djur är nu ska jag göra milkshake till mig och min bror 
hejdå...

Kommentarer
Postat av: nadja

aha okej !:D, men när man läser, man liksom tänker hur bra man egentligen har det:P

2009-05-21 @ 21:47:25
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: nadja

åh.. e tack (A):D

2009-05-21 @ 21:48:19
URL: http://naddines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0