im home.

kom hem nys var och köpte en kräm för torr hud har fått lite torr hud nu gick inte till apoteket gick till life istället och kvinnan som jobbade där rekomenderade en liten kräm som ska vara skit bra men får la hoppas att jag ser skiland för annars då jävlar jag betalde två hundra kr för en LITEN kräm som inte ens hjälper plus att jag betalde den med mina pengar för pappa kom inte med mig och alla som känner mig vet hur jävla snål jag e med mina egna pengar även om jag köper grejer till mig själv haha ooh yeah hör att pappa nu snackar med sassas mamma om att jag och sassa och hennes mamma ska resa tillsamans snart hon kollade på bilijeterna idag och bokade , haha min pappa e så knäpp han har verkligen noll koll om hud och så han kan va så BLOOOOND ibland så det är nästan störande haha jag ba fan orka med torr hud så sa han aa men det är så med  tonåringar och hormoner och så sen jag ba va ne :S jag sa att jag har torr hud inte finnar han ba aa men samma sak
så sa jag ne det är det verkligen inte han ba men vaaaaaad vad e det då aids eller hahah:S och jag ba suckade och gick ifrån
köket haha herregud aja nu ska jag kolla på televison och prova min nya kräm skriver lite senare känner mig stolt som skriver
rätt mycket nu på bloggen haha :D.....




Kommentarer
Postat av: nadja

hehe no problem :), vad gör du ?:)

2009-05-05 @ 19:48:46
URL: http://naddines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0