sol

åh så härligt med sol kom precis hem råka somna under solen  brände min ena kind :( vill ut igen så jag ska äta lite nudlar snabbt fast en jag inte e hungrig  har inte ätit något jag äter så dåligt nu förtiden hade svåra matstörningar förut rätt så länge  men nu e jag frisk och älskar att äta och har gått upp och allt men nu dom här dagarna har jag fått nästan tvinga i mig mat vet inte varför hoppas jag blir bra snart igen aja nu måste jag äta snabbt och ge vatten till mina kycklingar sen ut fast jag är så trött har sovit så dåligt också för mina kycklingar man måste verkligen ta hand om dom 24/7 mata dom släppa ut dom ge dom vatten koka ägg gula till dom och så vidare riktigt jobbigt men det är bara några veckor till sen lämnar jag dom till gården igen med alla våra andra djur när dom är lite större nu e dom bara fyra dagar gamla nä men nu måste jag gå.

ha en trevlig måndag :)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0