mörkbrun hårfärg(Y)

nu var det ett tag sen jag skrev har inte hunnit så mycket och ja jag vet ska ändra min fula design 
idag var jag och köpte lite grejer till mig sen har jag kommit hem och vart hemma hela tiden nu färgade jag mitt hår igen mörkare för det hade blivit ljust igen tycker att jag passar mer i mörkt en ljust så jag bruka färga mörkt när det blir ljust men nu efter jag var glad över att ha mörkt hår igen och så då ringer mamma och påminner mig att hennes frisör kommer  i morgon och jag hade frågat innan om hon kunde fixa mitt hår med för min bror och mamma ska fixa deras hår då ville jag med men jag hade glömt bort det oooh  så jobbigt imorgon ska jag färga mitt hår en gång till men vet inte vilken färg får se  aja nu ska jag ta av min min  t-shirt med massa färg fläckar på och ta på mig sovkläder och torka  mitt hår  sen läsa en bok och sova godnatt....


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0