family guy

Halååå bloggen hur mår ni?, själv mår jag super och är sååå mätt haha ,asså jag har ätit frukost för första gången på läääänge här i peru har gått ner en massa nu också bara för jag har ätit bara två en måltider om dagen för jag är inte hungrig längre IGEN oh , men det kommer nog gå över den här jagärintehungrigskitet snart !. hoppas jag ifa . anyway här sitter jag och nördar och nästan dör av garv,det är så nämnligen jag sitter och kollar på family guy haha asså man bara måste älska family guy den är ju bättre en simpson ! men simpson är en favorit också  den där stewie är bara för BÄST evil kid ! snart ska jag ut och shoppa lite smink hårfärg leggings i think:)!, nuu min kära blogg så ska jag fortsätta kolla på min älskade family guy♥
ha det så bra !



HAHA! påminner om mig så mycket, bruka också göra så hihi mot mamma och pappa..



PICK UP MY POP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0