heeeeeelll yeeaaah!

Halloooo blogg jävel!, idag mår jag suuuuper och känner för att blogga lite idag har jag inte gjort mycket klockan är här i peru just nu 14:42. vaknade av en ÄCKLIIIIG SKIIIT STOOOR fluga EUUUUUW gissa om jag blev äcklad och rädd öppnade genast mitt fönster så äcklet skulle ge sig iväg asså va i helvete varför finns dom äcklerna ??? dom gör inget nytta en att äta bajs och så:@!, yeye sen duschade jag mig och nu sitter jag här :) igår var det såååå jävla roligt men kan inte skriva om allt som hände för tyvär så läser min familj min blogg nu hahaha aja det  börja med att min kusin marcelo kom till mig sen satt vi och tjöta i flera timmar under solen och skratta sen fick vi för oss att stå på händer och göra volter och så han är skit grym by the way han dansar break dans och så sen tog vi ut min huund som oh jävla satans hund men shit vad jag svär oj nu svärde jag igen hahah ifa ''lill'' skitet fick för sig att börja jävlas med oss ! sen va vi ute sen fixa jag mig och sen gick vi ut och våra grannar hade fiesta haha wah det va roligt tills några störda idioter kom och höll på  oh die die die ! så gick vi ut och promenrade o flera timmar och bara skratta och hade kul sen satt vi i en park jag och marcelo sen börja vi tjafsa lite och så sen baam! hör man jag kollar bak och ser en tjej typ vi 20 år åldern ramla sen en annan kille va där som också va en av de störda i festen  han bara stog så här :O och kolla på mig och hon tjejen sen börja jag GAP skratta jag kunde verkligen inte hålla mig sen marcelo ba: :o jasmin!! hahaha sen  han kunde inte  inte heller låta bli att skratta  sen killen som också va där kolla på mig när jag skratta så börja han också skratta sen tjejen skämdes jätte mycket och gick upp och kolla ner hela tiden och gick snabbt hem STACKARN men roligt var det sen gick vi runt runt och blev vilsna haha men hitta tillbaka sen, sen hände det några grejer  vilket va lite kul sen gick vi runt igen vi gick i FLERA TIMMAR asså kankse typ 5 timmar sen ser vi diego marcelos bror min kusin med det här smilet =D haha så söt  så stack diego hem till mig där hans mamma va så fortsatte jag och marcelo gå ruunt och ha kul och han berätta till mig massa saker om deras vänner och kusiner som skrämmde skitet ur mig en sak kan jag säga när jag går hem till dom på lördag kommer jag INTE vilja träffa deras vänner där ! ifa sen gick vi hem igen sen ville vi ut igeen haha så ville diego med så kom han med och vi prata bråka skratta skämta frös röven av oss o så vidare sen stack vi hem till mig igen för det började bli för sent och kallt så åt diego och marcelo och sen kolla vi  på tv och sen va vi i datorn och skrattade som fan sen stack favorit kusinerna hem buhu! men på lördag ska jag va med dom igen plus våra andra kusiner brian junior och kankse deras kusin roliga alex.

daddy yankee&benny benassi <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0