mami?!, te amo con todo mi corazon.

Först vill jag börja med att säga jag mår bättre idag inläget där nere skrev jag när jag va deppig och förvirrad.
sen idag ringde mamma och berätta att hon hade vart hos läkaren för hon hade problem med sitt livmoder och nu fick hon att hon har cancer i livmordet ,VAAAAAA asså gud jag har inte förståt det riktigt bra men dom ska kolla igen om det stämmer och hur farligt det är och så men men vafan och jag har haft såna känslor och tankar  drömmar om cancer om att min mamma hade hade det guud jag är är alldeles förvirrad jag tror inte hon har det HON FÅR INTE HA DET !!!!!!!!!!!! mamma duu får inte helt enkelt du får inte , jag ber till gud att vad duu nu en har räcker med någon behandlig sen att den drar åt helvete och stannar där förevigt, jag är livrädd im scared to dead right now mami på tanken att det kan vara ytters sant att du kan ha det då alla typsom  är döda i din släkt har dött av cancer!, mamma jag ÄLSKAR dig så hemskt mycket , PERDONAME POR TODO EL DAÑO QUE TE HE HECHO Y GRACIAS POR TODO MAMITA LINDA<3 ''you are the queen of my heart and i will allways be your little girl who loved yo so much and was so close to you , the little girl who allways was happy if you was happy the little girl who allways did make you laugh and smile" och jag vill att du ska veta att jag är hemskt ledsen att det har gått år och dom åren kunnde ha vart bättre  om vi var tillsammans , och jag är glad att jag har börjat visat hur mycket jag älskar dig , jag ska göra dig stolt mami det är ju för dig jag sitter här ensam i ett annat land och kämpar på att plugga . och nej jag säger inte allt det här bara för du är sjuk och jag helt plötslig känner så här NEJ ABSOLUT INTE jag hade faktiskt tänkt att göra ett inlägg om dig förut men det blev inte av men många vet att jag har alltid velat ha bättre relation med dig och jag förstog aldrig varför det va som det va när jag va mindre men nu förstår jag det har inte heller vart lätt för dig mami , jag har totalt ändrat tankarna om allt sen förra året då jag mogna upp lite mer och förstår mer nu . du är en underbar mami som sliter hårt och jobbar fast du jämt är sjuk just nu jobbar du även men vad jag blir piss of av är du måste börja ta hand om dig tänka lite mer på dig och inte oss mami om du nu  kommer i januari om läkaren säger det är ok så jag lovar dig jag ska ta hand om dig mitt hjärta du ska inte behöva göra något än att ha roligt och njuta livet , jag har bara lust att komma till sverige och krama dig och berätta lite hur mycket jag älskar dig eftersom min kärlek till dig kan jag inte förklara det hade tagit milijoner år samma sak gäller med min kärlek till pappa filip angela pamela jag älskar er till döden visst vi alla kankse inte har den bästa relationen men ! min kärlek till er är så stark att jag inte behöver ha den bästa relationen med er ni betyder ändå så hemskt mycket  min kärlek till er gör mig stark , ni är det finaste som finns i livet !. family love is the most beautiful in this world !, mami jag hoppas du läser detta nåndag för när du ringer och jag säger att jag älskar dig och sånt ska du veta att det RÄCKER inte för mig jag VILL att du ska veta hur mycket du betyder , det är sjuukt hur mycket jag älskar dig och familjen !,


ta åt dig mam av den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0