Neighbors Know My Name

haaaaaaaalåå blogg j*vel jo det var ett väldigt bra tag sedan, jag har inte skrivit för jag har ingen tid typ har pluggat gått ut levt livet helt enkelt finns såå mycket jag vill skriva och berätta som har hänt men kan tyvär inte får inte skriva vad som helst längre då några i familjen kan min blogg hahaha om nån i familjen läser detta LÄS inte mer min blogg tack jag borde ha aldrig berättat om bloggen!. asså är chockad det är folk som läser min blogg  sure det är jätte roligt att ni gör det :D MEN ni bör inte göra det ?jag förstår inte varför ? hur hitta ni hit? och VAARFÖR läser ni jag menar min blogg är tråkig men väldigt dåliga upptaderingar bilder och en äcklig ful design ?
anyways det är roligt att ni läser min blogg ifa som sagt . just sitter jag och bombar med musik min dag har vart väldigt tråkigt hittils men ska ut snart börja med att jag vakna sen duschade jag och stäääda och städa som en idiot sen tvätta kläder  sen jaga och försökte dra bort  min tjocka hund i en halvtimma från två par som höll på strula och så ville min hund jätte gärna bli aggresiv mot just dom haha och börja skälla sen attackera asså hon är så jävla aggresiv mot andra INTE BRA !, och jag tar inte ut henne med koppel för jag tycker det är synd plus hon tar sönder alla sina koppel så jag har köpt kedja koppel som är skit tjock kedja och när hon vill attackera någon eller nåt då drar hon så jävla hårt så det har hänt många gånger att jag ramlar och hon släpar mig haha så jag har så stora blåmärken nu i min hand av den jävla koppel och så  hon älskar springa fritt ute  så ingen koppel här nä bara ibland men nu måste hon använda en sån va heter de ? bosal eller va fan det heter  för aggresiva hundra så dom kan inte bitas då att i den parken jag tar ut henne i finns det alltid barn som leker där och hon KAN  bli aggresiv mot de barnen  mot vuxna med men jag skiter i om hon är aggresiv mot vuxna hon får va det hahah men inte mot barn nej usch , aja nu har jag ifa precis sminkat klart mig och ska snart ut
joo juste jag fick en komentar om att de va någon som ville ha mer inlägg och bilder på mig och ja självklart ska du få det eller jag ska försöka jag lovar(A).
men inte idag har ingen tid idag en annan dag :D

bjuder på den enda bilden jag har på mig i kusinens data och jag är osminkad på bilden och tröjan jag har på mig ser ut som en kärring tröja haha men den är inte sååå hemsk det är en mag tröja och sen under har jag ett vitt linne som är också mag tröja  haha trevligt trevligt
kan visa fler bilder på mig när jag gör ett nytt inlägg :). och när fan kommer den nya inlägget jo när jag har tid och ork vilket betyder om femtio år hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0